fredag den 30. november 2012

DIY ornaments

Så er den næste DIY på banen. Der kommer bare noget fra hånden i tiden i det lille hjem og det er lige med at huske at tage billeder. Denne DIY er blevet gennemført hos mange andre bloggere og Pinterest og er måske lidt "old news", men jeg synes idéen er fin og det måtte prøves.


Jeg købte mit ler hos Panduro og har fået 29 stk af halvdelen af pakken


Dejen rulles ud i ønsket tykkelse




Jeg har brugt nogle gamle småkage udstikkere til at lave formerne, men det er jo kun fantasien, der sætter grænser.
Tilsidst har jeg brugt nogle servietringe fra genbrugen til at lave mønster i leren.

Bagefter skal leren bare lufttørre og så kan de hænges op eller ligges ved pakkerne. De kan også bruges som bordkort til fest, som min kæreste har bestilt et hold "damer" og "mænd" til. 



Her er en bid af det færdige resultat (ved ikke lige hvorfor billederne er blevet så brune)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar